Opțiune bugetară, Limitele bugetului și ale sumelor licitate - Ad Grants Ajutor
Programul Google Partners Alegerea sumei licitate și a bugetului Pentru a difuza anunțuri pe Google, va trebui să alegeți opțiunile de buget și de licitare potrivite.
Bugetul stabilește o limită a costurilor pentru o campanie individuală, astfel că trebuie să reprezinte suma medie acceptabilă de cheltuit în fiecare zi sau suma pe care acceptați să o opțiune bugetară opțiune bugetară cu cardul de credit, dacă înmulțiți bugetul cu 30,4, adică numărul mediu de zile dintr-o lună. Costurile reale pot fi mai mici, în funcție de modul în care vă gestionați sumele licitate. Suma licitată cost-pe-clic maximă suma licitată CPC max.

Dacă gestionați sumele licitate, puteți influența volumul de trafic opțiune bugetară de anunțuri, precum și rentabilitatea investiției pe care acestea o generează. Dacă setați sume licitate mai ridicate, campania are șanse să înregistreze mai mult opțiune bugetară, însă cheltuielile vor fi, probabil, mai mari. Dacă setați sume licitate mai mici, campania va înregistra, probabil, un număr mai mic de clicuri și de conversii.
În acest articol, vă vom explica modul de funcționare a bugetului la nivel de campanie, vă vom prezenta opțiunile de licitare și vă vom explica pașii necesari pentru a seta suma licitată și bugetul într-o campanie nouă.
Modul de funcționare a bugetelor pentru campanii În Google Ads, puteți să stabiliți un buget zilnic sau un buget comun pentru o campanie.
Limitele bugetului și ale sumelor licitate
Puteți stabili bugetul zilnic folosind suma medie pe care doriți să o cheltuiți în fiecare zi pentru campania respectivă. Dacă preferați opțiune bugetară stabiliți un buget lunar, nu unul zilnic, îl puteți calcula prin înmulțirea bugetului zilnic mediu cu 30,4 numărul mediu de zile dintr-o lună.
Sfat: începeți cu un opțiune bugetară mic Dacă sunteți începător, încercați un buget zilnic cu o valoare cuprinsă între 30 și RON. Verificați contul în fiecare zi după ce stabiliți un nou buget pentru opțiune bugetară vedea ce performanțe au avut campaniile dvs.
- Facebook adaugă o nouă opțiune pentru eficientizarea bugetului - Doads
- Republicată de Platon Cercetătorii de la Institutul de Mecanică Celestă și Calculul Efemeride al Observatorului din Paris au descoperit că înclinarea neobișnuită a axei lui Saturn se datorează atracției gravitaționale periodice a lunilor sale din ultimele miliarde de ani.
Puteți să stabiliți un buget comun folosind suma pe care doriți să o cheltuiți opțiune bugetară mai multe campanii pentru același client. Exemplul de mai jos ilustrează modul în care Google Ads optimizează performanța campaniei atunci când folosiți un buget comun.
Exemplu Să presupunem că ați alocat RON pe zi, împărțiți egal între două campanii. Într-una din zile, este posibil ca o campanie să obțină mai puține afișări și clicuri decât de obicei, de unde să opțiune bugetară o cheltuială de numai RON. În cazul unui buget comun, Google Ads poate să realoce cei 30 RON rămași celei de-a doua campanii, astfel încât să-i maximizeze rezultatele totale.
Видео и фото почти в два раза дешевле.
Bugetele comune sunt eficiente atunci când aveți mai multe campanii cu un obiectiv comun pentru un client. De exemplu, puteți să stabiliți un buget comun atunci când folosiți campanii sezoniere pentru anumite sărbători, cum ar fi Anul Nou sau Ziua Îndrăgostiților, și să setați un buget comun specific unui anumit client, pentru a limita cheltuielile asociate tuturor campaniilor sezoniere ale clientului respectiv.

Puteți să accesați bugetele comune în Arhiva comună din contul Google Ads. Bugetele comune nu pot fi folosite în campaniile care aparțin unui grup de campanii și în cele care fac parte dintr-un opțiune bugetară.
Supradifuzarea Întrucât traficul fluctuează de la o zi la alta, în unele opțiune bugetară Google poate permite depășirea bugetului zilnic mediu al campaniei, până la dublul acestuia. Această situație poartă numele de supradifuzare.
în-1 Talos multi-instrument este o opțiune bugetară pentru transportul zilnic |
Cu toate acestea, sistemul nostru se asigură că, într-o anumită perioadă de facturare, nu veți plăti niciodată mai mult decât suma obținută înmulțind 30,4 cu bugetul zilnic. Dacă Google afișează anunțurile prea des, iar costurile de la finalul lunii depășesc suma pe care ar fi trebuit să o plătiți într-o lună, conform bugetului zilnic stabilit, în cont va fi opțiune bugetară automat un credit pentru supradifuzare.
- Tarife × O opțiune bugetară simplă pentru conversia sursei de alimentare a jucăriilor în litiu.
- Limitele bugetului și ale sumelor licitate În programul Ad Grants, există limite pentru sumele licitate și bugetele campaniilor.
Aceste ajustări apar în pagina Istoricul tranzacțiilor. Sfat: consultați bugetul recomandat Campaniile dvs. Setările pentru buget includ opțiunea Consultați bugetul recomandat, care are la bază o analiză a performanței campaniei, de obicei din ultimele 15 zile.
Facebook adaugă o nouă opțiune pentru eficientizarea bugetului
Cum funcționează licitarea Atunci opțiune bugetară vorbesc despre o licitație, cei mai mulți oameni se gândesc la un obiect care este vândut pentru cea mai ridicată sumă oferită. În schimb, licitația noastră publicitară folosește atât calitatea, cât și nivelul sumei licitate pentru a stabili poziția anunțului dvs. Prin urmare, chiar și în situația în care concurenții licitează o sumă mai mare, puteți câștiga în continuare o poziție mai bună cu un preț mai mic dacă folosiți cuvinte cheie și anunțuri foarte relevante.
De multe ori veți plăti mai puțin decât suma licitată maximă, deoarece plătiți numai suma minimă necesară pentru a păstra poziția anunțului și eventualele formate de anunțuri afișate împreună cu anunțul, cum ar fi sitelinkurile. Suma pe care o plătiți se numește suma CPC reală.
Limitele bugetului și ale sumelor licitate - Ad Grants Ajutor
Există o mulțime de modalități prin care puteți seta sume licitate, inclusiv o serie de strategii de licitare automatizată. Majoritatea utilizatorilor setează, inițial, sumele licitate prin metoda de maximizare a numărului de clicuri sau prin licitarea CPC manuală. Maximizarea numărului de clicuri vs. Tot ceea opțiune bugetară trebuie să faceți este să setați un buget zilnic, iar sistemul Google Ads va gestiona automat sumele licitate, aducându-vă cel mai mare număr de clicuri posibil, în limita bugetului stabilit.
14-în-1 Talos multi-instrument este o opțiune bugetară pentru transportul zilnic
Puteți seta sume licitate diferite pentru fiecare grup de anunțuri din campanie sau pentru cuvinte cheie ori destinații de plasare individuale. Dacă descoperiți că anumite cuvinte cheie sau destinații de plasare sunt mai profitabile, puteți folosi licitarea manuală pentru a le aloca mai mult din bugetul publicitar respectivelor cuvinte cheie sau destinații de plasare.
Sfat: Estimați traficul pentru cuvintele cheie Încercați Planificatorul de cuvinte cheie pentru a obține estimări ale traficului, cum ar fi clicurile estimate, afișările estimate sau sumele CPC medii estimate pentru cuvintele cheie.

Aceste estimări vă pot ajuta să luați decizia corectă în ceea ce privește sumele licitate și opțiune bugetară pe care le stabiliți. Ajustările sumelor licitate Puteți să setați ajustări ale sumelor licitate care să crească sau să reducă sumele licitate când anunțul dvs.
Ajustările sumelor licitate vă pot oferi un plus de control asupra momentului și locului în care este afișat anunțul dvs. În plus, puteți personaliza strategia de licitare dacă setați mai multe ajustări care funcționează împreună, precum locația și ora din zi sau ora din zi și dispozitivele mobile.
Aflați mai multe despre ajustările sumelor licitate.
- Alegerea sumei licitate și a bugetului - Google Ads Ajutor
- Image source: www.